poniedziałek, maja 13

Postać w obrazie

Kolejnym zaliczeniem z charakteryzacji, było wtopienie postaci w obraz. Najbardziej popularną techniką, było zrobienie dziury na twarz w płótnie, na którym został namalowany obraz. Ja postanowiłam zrobić trochę inaczej, przez co skomplikowałam sobie pracę, ale mimo tego byłam zadowolona z efektu. Zaczęłam od wybrania inspiracji, którą był poniżej przedstawiony obraz:
Następnie kupiłam ceratę, której włóknista faktura przypomina płótno, co miało na celu przybliżyć nam efekt autentycznego obrazu. Później najzwyczajniej namalowałam powyższy obraz na tej ceracie w powiększeniu, aby głowa modela była proporcjonalna do tła. Kolejnym krokiem było przecięcie ceraty na pół, gdyż moja wizja zakładała dwa tła: jedno za modelem, a drugie przed nim. Na tym etapie skończyła się moja praca w domu.

Powyższe zdjęcia przedstawiają mojego modela, którego profil został pomalowany tak jak na oryginalnym obrazie.
 A oto efekt końcowy. Pomalowany model znajduje się pomiędzy dwoma kawałkami pomalowanej ceraty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz