piątek, maja 31

Realizacja projektu pracy semestralnej

Realizację projektu pracy semestralnej rozpoczęłam od zrobienia rajstop. Wykonałam tekturową nogę, na którą naciągnęłam nogawkę białych rajstop, a następnie pomarańczowym silikonem budowlanym narysowałam strukturę skrzydeł ważki. Efekt prezentuje się całkiem nieźle, mimo, że wyciskanie silikonu z pistoletu jest dość ciężkie i nieprecyzyjne. Jednak zależało mi na osiągnięciu wypukłości żyłek, a taki efekt nie łatwo osiągnąć przez zwykłe malowanie akrylem.



Kolejnym etapem był zakup białego body z długimi rękawami. Zaczęłam od obcięcia ich i uformowania z kleju spiczastych ramion, czego nie da się zrobić w przypadku body na cienkich ramiączkach. Następnie wycięłam dość głęboki dekolt z przodu i na plecach, gdyż tył będzie mieć formę ciasno zawiązanego gorsetu. Później body przesmarowałam wikolem i uformowałam zakładki, które mają imitować strukturę pancerza wybranej przeze mnie ważki. Po wyschnięciu, sztywna skorupa była gotowa do malowania.









Dalszy ciąg pracy już na dniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz